Slideshow (100%x100%)

Hämeenlinnan
Isännöintipalvelu Oy

Päivärinteenkatu 4
13210 Hämeenlinna
puh. 050 524 8294  hml.isannointipalvelu@hipoy.fi

Palvelemme arkisin 8-16 sekä tarvittaessa sopimuksen mukaan.

 





 

Yritys

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kattava ja turvallinen isännöintipalvelu kohtuullisin kustannuksin
 
Hämeenlinnan Isännöintipalvelu Oy on aloittanut toimintansa vuonna 1991. Benjami Peltoniemellä on isännöinnistä 30 vuoden työkokemus sekä hyvä Isännöintialan koulutus ja tutkinnot; liiketalouden AMK tutkinto, jossa suuntautuminen kiinteistönpito- ja AIT-, ITS- isännöitsijä. Apujoukkona on Marja Peltoniemi, isännöinnin ammattitutkinto IAT, FM ja Eeva Peltoniemi IAT, HTM ja Elina Peltoniemi IAT, KTM.  Lisäksi alan ajankohtaiskurssit varmistavat työn sujumisen tarkoituksenmukaisesti sekä ammattitaidolla. Yrittäjänä toimiminen kannustaa ja velvoittaa hoitamaan isännöinnin hyvin sekä asioihin perehtyen. Eeva ja Elina toimivat Helsingissä. He ovat suorittaneet IAT-tutkinnon teoriaosan (isännöinnin ammattitutkinto) 
opinnot 2020-2022.  
 
Hämeenlinnan Isännöintipalvelun toiminta käytännössä
 
Isännöintisopimus tehdään Suomen Kiinteistöliiton laatimalle esipainetulle sopimuslomakkeelle, joka sisältää kiinteistönhoitoalan yleiset sopimusehdot. Nämä takaavat tilaajalle kattavan kokonaisisännöintipalvelun sekä turvallisen sopimuksen.
 
Jäsenyydet Suomen Kiinteistöliittossa sekä Suomen Isännöitsijäliittossa tarjoavat meille ajankohtaistiedon saannin. Saamme tiedon mm. uusista ja vireillä olevista lakimuutoksista ja niiden vaikutuksista. Jäsenyyksien myötä käytössämme ovat myös kiinteistöalan asiantuntijoiden laki-, talous- ja tekniset neuvontapalvelut. Edellä mainituissa liitoissa ovat alansa parhaat asiantuntijat sekä aina ajan tasalla oleva asiantuntemus helposti meidän ja taloyhtiöiden käytössä.
 
Taloushallinnon hoidamme netin kautta ASP-käyttöpalveluna EmCe:n ja Basware:n sovelluksilla. Isännöintihallinnon hoidamme selainpohjaisella Tampuuri kiinteistötietojärjestelmällä. Tarvittaessa sovellukset ja tiedot
ovat käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Tiedostojen tallennukset tapahtuvat luotettavasti reaaliajassa opetaattoreiden järjestelmiin.
 
Toimiston aukioloajat
 
Toimistomme (kotitoimisto ok talon alakerrassa) on avoinna arkisin 8 - 16. Sovittaessa voitte hoitaa asioitanne myös toimistoajan ulkopuolella. Kotitoimisto mahdollistaa kätevästi tehokkaan työskentelyn ja aina tarpeen mukaan joustavan seitsemän päiväisen palvelun. Vastaamme säännöllisesti asiakkaiden sähköposteihin myös iltaisin ja viikonloppuisin.
 
Lomat pidämme loma-aikoina kuten juhlapyhät, hiihtoloma, juhannusaika ja toisinaan pitkiä viikonloppuja sekä joulu ja uuden vuoden vaihde, jolloin on muutenkin hyvin hiljaista työasioissa. Tällöinkin olemme tavoitettavissa ainakin puhelimella ja sähköpostilla. Yhteydenottoviesteihin vastaamme aina pyydettäessä ensitilassa ja varsinkin hätätilanteissa myös vapaa-ajalla.
 
 

  

Valitse meidät
 

1. Nopea ja luotettava palvelu

2. Asiantunteva ja joustava

3. Yksityinen ja palveleva

4. Hyvä alan koulutus

5. Osaavat apujoukot